- Přihlášení do editace webu obce – kliknutím dole v zápatí na odkaz “editace”. Otevře se přihlašovací obrazovka, kam vložíme přihlašovací údaje.
- Klikneme v editačním rozhraní v levém menu na “Úřední deska – Přidat nový dokument” nebo to samé – kliknutím v horní liště na “+ Akce – Úřední deska”
- Vyplníme informace k novému dokumentu Úřední desky – dle vzoru. Vyplňte prosím vše, včetně datumu sejmutí.
- Vložíme dokument přetažením myší (viz obrázek) případně kliknutím na tlačítko pod titulkem “Mediální soubory”. Souborů může být více, přílohy, dá se dopsat i text. Typy souboru nejsou limitované – ideálně Pdf (případně xls, doc).
- Kliknout na “publikovat” 🙂
- Kontrola na webu – přepínáme se na web ikonou domečku v horní liště vlevo. Pokud na webu nevidíme změnu – aktualizujeme stránku kombinací kláves: CTRL + F5.
Odstranění či editace již vloženého dokumentu
V editačním rozhraní v levém menu zvolíme “Úřední deska – Všechny dokumenty úřední desky” – zde je přehled, kde je možné mazat či konkrétní položku editovat. Je to vcelku intuitivní 🙂 Smazané spadne do koše a dá se z něj opět vynat.